De kop is eraf.

6 mei 2018 - Lage Zwaluwe, Nederland

Na uitgezwaaid te zijn door familie, vrienden en buren is onze tocht dan echt begonnen. Op de pont naar Kinderdijk hadden we direct al een gesprek met een ex camino ganger. Bij de molens toerist in eigen land uitgehangen tussen honderden japanners. Om vervolgens in Dordrecht de eerste stempels te vergeten...oeps... we moeten er nog een beetje inkomen :-)
Via de Moerdijkbrug al snel in Lage Zwaluwe aangekomen, waar we (nog een beetje onwennig) voor ons tentje, met uitzicht op de schapen, heerlijk van het zonnetje zitten te genieten.
We hebben genoten van onze bivakmaaltijd. Bedankt Tim, smaakte goed!!
Dank jullie wel voor alle goede wensen en tot het volgende blog.

1. Anne-René:
    6 mei 2018
    Successsss! Misschien ff terug fietsen naar Dordt? Haha. Kan je bij elly May gaan slapen. 😬.

Leuk om jullie zo te volgen.

Groet
    AR
  2. Rob:
    6 mei 2018
    Hmmmm.... uitzicht op de schapen ? Heb zo'n idee dat ik weet wat er morgenavond op de grillplaat annex bbq ligt. Goed uitrusten mannen en morgen fris verder. Kunnen jullie misschien je dag-etappes aangeven, hoeveel km heb je die dag gereden, wast is de planning voor de volgende dag etc. Succes en hou vol
  3. Elly-May:
    6 mei 2018
    Kan ik de stempel nog halen voor jullie?
    Heel veel succes en plezier
  4. Dorien:
    6 mei 2018
    Nog een beetje geslapen voordat jullie vertrokken? Of was de spanning zo hoog dat het een korte nacht is geworden,
    We herbeleven het weer helemaal als we dít allemaal zo lezen. Het is echt een reis om volop van te genieten.
    Heel veel succes!
  5. Coby:
    7 mei 2018
    Met dit weer in de tent is geen straf. Niet voor niets meegenomen dus. Slaap lekker.
  6. Simone:
    Mooi begin! Houden zo.
  7. Hanneke:
    7 mei 2018
    Mooie start ben benieuwd hoeveel km jullie per dag af willen leggen.Ben benieuwd naar de volgende blog.