Aftellen....

27 april 2018 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Met nog 10 dagen te gaan, is het aftellen nu echt begonnen. De uitrusting is inmiddels behoorlijk gegroeid. Ook de gezonde spanning groeit. We kijken ernaar uit te vertrekken en nieuwe dingen te gaan ontdekken.

1. Hans en Bente Tielkemeijer:
    28 april 2018
    Spannend zeg! Zijn jullie fit?
  2. Wim en Ineke.:
    28 april 2018
    Hoi Henny en Paul, spannend allemaal en de tien dagen zijn zo om.
    We wensen jullie een prettige reis en rust op tijd uit.
  3. Henny:
    28 april 2018
    Hoe mooi, de tekst bij 27 april.
  4. Roel en Dorette:
    28 april 2018
    Nou beide inderdaad nog ff volhouden in Holland haha
    Buiten je spullen om neem vooral je gezonde zelf mee haha
    Liefs Roel en Dorette
  5. Sandra:
    28 april 2018
    Spannend! We hebben er zin in jullie te volgen op deze mooie ontdekkingsreis richting het zuiden.
  6. Ellen:
    Als dat maar allemaal op 2 fietsen past haha
  7. Peter:
    28 april 2018
    Denk dat het wel scheelt als je die stoel thuis laat.
  8. Lily:
    Ha sportievelingen,
    Wat een bagage. Waar zijn jullie ongeveer 14/15mei?dan rijden wij weer retour uit zuid Frankrijk. Misschien dat we jullie kunnen zien?
  9. Coby:
    29 april 2018
    Geen fietspomp en plakspullen vergeten tussen al die bagage???
    Nog een week en dan...... uitzwaaien?
  10. Henny van Vliet:
    29 april 2018
    Niet zo fit als we gepland hadden...haha.., komt nu al fietsende wel. Ja, die bagage moeten we nog een klein beetje organiseren...., Paul een beetje meer als ik...haha..., als het goed is zit er óók ergens een fietspomp tussen. Zondag 6/5 om 10.00 uur moet het allemaal klaar zijn, want dan zwaaien we uit!!! Komt allemaal goed!!! En anders hebben we altijd nog de creditcard. We blijven natuurlijk wel moderne pelgrims :-)
  11. Coby:
    Gemak dient de mens.
    Ik hoop dat het dan droog is!
  12. Marja:
    29 april 2018
    Met nog een week te gaan wordt het nu echt spannend even nog goed uit rusten
    En veel pasta eten hihi
  13. Henk de Smit:
    29 april 2018
    Spannend laatste dagen voorbereiding. Ben benieuwd naar je mooie avonturen. Maak er een mooi feest van!!🚴‍♀️🚴
  14. Marise:
    29 april 2018
    Nog even en dan is het zover. Lang verwacht ziet het er naar uit dat het toch echt gaat gebeuren. Geniet nog even van het comfortabele slapen😉. Hele goede reis!
  15. Rinus van heel:
    30 april 2018
    Zo nu is het bijna zover eind van deze week springen jullie op de fiets voor een mooi fiets avontuur .
  16. Hanneke:
    30 april 2018
    Zo te zien zijn jullie er klaar voor.Als de weerberichten kloppen worden jullie met mooi weer uitgezwaaid en dat is fijn om mee te starten.Alvast een buen fiets camino.😀😘
  17. Willem klein:
    1 mei 2018
    Hai Henny en Paul,
    ik zou jullie zondagmorgen komen uitzwaaien maar was even vergeten dat wij een weekend met de kinderen en kleinkinderen weg zijn.
    Dus bij deze alvast een fijne veilige reis toegewenst. Maak mooie verslagen en foto's zodat ik alvast een beetje kan wegdromen voor mijn volgende avontuur.
    Genieten !!!!
  18. Wim en Corrie:
    1 mei 2018
    Ha Henny en Paul.
    Vertrekken jullie zondag om 10 uur vanaf het Ringspoor?
    Dan komen we jullie ook uitzwaaien, lekker dichtbij! 😉
  19. Willem:
    3 mei 2018
    Jullie beginnen met goed weer! Veel plezier en succes.
  20. Gp Van Vliet:
    3 mei 2018
    Het is nu echt aftellen Paul en Henny.
    Succes ermee
  21. Monique:
    4 mei 2018
    Jaaa, het is bijna zover! En zo te zien zijn jullie goed voorbereid. En wat lekker dat jullie zondag met goed weer vertrekken. Dat scheelt toch een hoop.

Ik ben benieuwd of al die bagage op die fietsen gaat en of je dan überhaupt nog wel kan fietsen ;-).

Veel plezier, geniet ervan van al het moois wat je onderweg tegenkomt.
    En kom gezond weer terug en pas goed op elkaar!.

Leuk om zo met jullie mee te reizen.

Doei!
  22. Marja:
    4 mei 2018
    Met nog twee volle dagen voor de boeg is het aftellen nu echt begonnen
    Gezonde spanning met goede vooruitzichten want het weer wordt top.
    Henny zijn Karel en Saartje al ingelicht haha.
    Groetjes
    Marja