Lekke band

7 mei 2018 - Antwerpen, België

Na een luxe-loslaat-emo-momentje van Henny, omdat haar dure Shiseido fashial wash was 'verdwenen' in de douche zijn we even voor 10.00 uur vertrokken vanaf de camping. Waar we ondanks de 'egyptisch katoenen lakenzakken (die voor een paar graadjes extra warmte moeten dienen)'  toch een fris nachtje hadden in de tent. In TerHeyden weer een leuk gesprek met een camino-wandelaarster. Leuk in zo'n korte tijd al een paar ex-pelgrims gesproken te hebben. Onze schelpen trekken blijkbaar de aandacht. In Breda dan toch onze eerste stempel gescoord in de Grote O.L.V. kerk. Hierna België ingereden. Bij Brecht stukkie om, omdat de route niet duidelijk was.... En dan......wat in jaren niet is voorgekomen....een lekke voorband. Breekt ook nog eens eens de bandenwipper....pfff :-( Gelukkig was er een aardige en heel handige Belgische meneer, die heeft geholpen de nieuwe band erom te leggen.
Alles bij elkaar wat later dan gepland in Antwerpen aangekomen. Maar we slapen in een voormalig ziekenhuis dat ingericht is voor pelgrims, dus lekker makkelijk....
Totaal bijna 85 km in ruim 8 uur. Dus het gemiddelde van 10 km p/u klopt weer.
Dag afgesloten met een pizzaatje op een bijna zomers aanvoelende avond in Antwerpen.

1. Lourens:
    7 mei 2018
    Nou, die ellende(facial wash en lekke band) heb je dan al gehad. :-)
  2. Dick en Sylvia:
    7 mei 2018
    Pelgrims, je komt al wat emo dingen tegen. Ben erg benieuwd naar het vervolg!
  3. Peter:
    7 mei 2018
    Blijft moeilijk he, je eigen bandje plakken.... Heb je goed opgelet hoe die Belgische meneer dat deed?
  4. Rob:
    7 mei 2018
    Paul je kent je kracht niet..... wie breekt er nu een bandenwipper😂😂🍺😂
  5. Simone:
    7 mei 2018
    Lekker band, die had ik pas verwacht in de pyreneeën. .... nou ja altijd fijn een handige Belg bij de hand te hebben en ja die fac. Wash. Dat is balen. Nou heel veel plezier morgen zonder lekke band
  6. Coby:
    7 mei 2018
    Het wordt een echte pelgrimstocht met deze ontberingen.
  7. Henk de Smit:
    8 mei 2018
    Waarschijnlijk iemand die vond dat een "pelgrim" geen Shiseido raciale wash nodig heeft. 🤗
  8. Lily en Marcel:
    8 mei 2018
    Ziet er allemaal geweldig uit hoor. Een beetje pech hoort erbij. Fantastisch wat jullie doen hoor. Vanuit Maylis rijden wij jullie tegemoet maandag.
  9. Marja:
    Hoi luitjes
    Zo dat hebben jullie alvast meegemaakt nu op naar het volgende plaatsje met nog steeds mooi weer voor de boeg en genieten van het natuur schoon.
    Veel succes en tot het volgende reisverslag
  10. Henny:
    8 mei 2018
    Alles komt in drieën, zullen we maar zeggen. (face wash, onduidelijke route en lekke band)
    Ontzettend leuk om al die foto's te zien.
  11. Wim en Ineke.:
    8 mei 2018
    Leuk om jullie zo te volgen, ook al weer veel meegemaakt?
    Gelukkig nog steeds goed weer, misschien iets te warm!
    Goeie fietstocht verder.
  12. Gp Van Vliet:
    8 mei 2018
    Als het bij een lekke band blijft.
    Leuke foto van onderweg
    Succes ermee
  13. Anja Engelvaart:
    8 mei 2018
    Heel leuk om te lezen, morgen weer een dag!
  14. Adrika Feenstra:
    9 mei 2018
    Vandaag weer een mooie dag voor de boeg met nieuwe uitdagingen. 💋🙋‍♀️
    Ook de groeten van Thomas en Monica (Toscane Yoga).